miercuri, 20 octombrie 2010

Seriale si iar seriale

Dupa cum ziceam mai zilele trecute, nu prea ma mai uit la televizor. Mai las sa zumzaie ceva muzica uneori pentru ca am senzatia ca ma dor urechile de prea multa liniste, dar si asta cu muzica e un subiect delicat… Ma tot uit in schimb la seriale pe net. Eh, sa nu va inchipuiti ca reusesc sa vad mai mult de 2-3 episoade pe zi… si alea cu intreruperi de s-a trezit copilul, cainele vrea afara, tre’ sa fac piureul de fructe s.a.m.d. Dar, oricum, mai reusesc sa ma deconectez asa… si ma gandesc cu parere de rau ca nici asta n-o sa tina prea mult pentru ca in curand copilul o sa inceapa sa umble… si eu la fel sau, si mai horror, va trebui sa ma intorc la serviciu si o sa devin mama polivalenta care munceste si iar munceste si abia daca mai apuca sa doarma.
Deci ma bucur si eu acum de 2-3 episoade pe zi… cu toate ca uneori ma gandesc ca am dat in mintea copiiilor judecand dupa faptul ca sunt numai pusti cei care comenteaza pe site pe marginea a ceea ce vad. Eh, sa nu ne incurcam in detalii din astea! Sa recomand ceva? De obicei eu fug de recomandari. Niciodata nu am putut sa vad un film sau un serial pe care toata lumea l-a ridicat in slavi… ceva genul “Dosarele X” sau “Lost”. Desi am vazut “Grey’s Anatomy”… de pe la seria a treia cred… si mi-a placut. Bine, eu l-am luat drept comedie… adica daca l-as fi luat ca drama, probabil m-as fi dus cu gandul la “Tanar si nelinistit” unde toata lumea se culca cu toata lumea… si as fi abandonat ideea de a vedea si seria asta proaspat aparuta, a saptea sau a cata e.
Recomand totusi “Damages”. Glenn Close e fara indoiala foarte buna in ceea ce face. Mie una mi se pare fascinanta si acaparatoare. E drept ca la prima serie am cam simtit ca imi prind urechile in firul povestii care numai drept nu e, dar usor-usor a inceput sa imi placa stilul. Cred ca asta e serialul din capul listei a tot ceea ce am vazut pana acum. O fi si din cauza ca nu am avut timp sa ma plictisesc pentru ca nu are decat trei serii. :)
Urmeaza “Heroes” cred. Desi nu am fost niciodata foarte fan SF, de data asta am decis sa ma las convinsa ca pot exista si oameni cu abilitati iesite din comun… si am profitat si de o recomandare de incredere, desi, repet, in general nu merg pe recomandari :)… si am urmarit cu interes. Ok, am pierdut un pic interesul pe la seria a treia, dar acum, la a patra, sunt curioasa din nou. Mai am putin pana termin, dar cred ca pot sad au deja verdictul ca merita vazut.
In rest as zice ca “House M.D.” e ok, desi nu am vazut decat cateva episoade razlete, “Neveste Disperate” am inceput sa vad acum multi ani, la aparitie, dar acum nu am reusit sub nici o forma sa il reiau – mi-am pierdut rabdarea dupa primele 10 minute. “The Mentalist” e usor de urmarit si te destinde… sau cel putin asta a facut in cazul meu… deci il trec si pe el pe lista de ok. “The Good Wife” inca nu m-a lamurit. Am inceput sa il vad pe Hallmark (care, by the way, am inteles ca si-a schimbat si numele de cand nu ma mai uit eu la tv) si am terminat prima serie pe net. Nu prea pot sa il iau in serios pe Mr. Big… bine, Mr. Big era in “Sex and the City”, dar tot senzatia de mare cuceritor mi-o lasa. :) Nu, n-am vazut mare lucru din “Sex and the City”, dar sunt legata emotional de el… asta datorita domnisoarei R.P. care alcatuia impreuna cu cele 3 prietene ale sale gasca reala si autohtona a personajelor din serial. Intotdeauna aveau o poveste de spus, intotdeauna telefonul suna de la prima ora a diminetii si intotdeauna finalul era demn de o soap-opera… ceea ce era minunat si reconfortant pentru mine ca spectatoare. Si ca sa fie treaba treaba si realitatea conform serialului, domnisoara asta de mi se parea mie incredibila, a devenit H.H. cu vreo 2 luni in urma… deci Mr. Big al ei a luat-o de nevasta… si cred ca ar face-o si pe Carrie geloasa de fapt, pentru ca Mr. Big asta real arata cu mult mai bine decat ala din film. :))
Ca incheiere recomand asa si asa “Brothers and Sisters” – e ok ca in distributie exista Calista Flockhart si Sally Field… desi pe-asta din urma imi cam venea sa o strang de gat pe la ultimele serii… sau deja mi se parea mie ca o prea lungesc cu serialul asta… si, culmea!, tocmai ce a mai aparut o serie. Si nu recomand “24”! M-a plictisit ingrozitor. Abia am reusit sa vad prima serie… desi, dupa cum ma stiu de obsedata ca trebuie sa termin ceea ce incep, parca ma vad ca o sa imi bat capul sa le vad pe toate. Si nu sunt decat 8!!!
Pai si atat! Cat timp credeti ca am avut la dispozitie? :))

Un comentariu:

  1. off, ce dor imi e de seriale!!! Recunosc ca sunt fan declarat "House M.D" si "Grey's Anatomy" si ca am vazut fiecare episod din cele 6 serii. Acum am cate 5 episoade noi din fiecare ce ma asteapta sa le vad, dar pitica mea nu prea ma lasa. Ce vremuri linistite si pline de seriale erau cand stateam cu burtoiul pe canapea :))))

    RăspundețiȘtergere