luni, 3 august 2009

Sa salvam Parcul Emil Garleanu!

Am aflat zilele trecute, cu multa tristete, ca in Parcul Emil Garleanu, de la mine din cartier, se doreste construirea unei biserici!
Nu am nimic impotriva cladirii unui locas de cult, de cateva ori chiar ma gandeam ca as dori sa am o biserica aproape de casa unde sa ma pot reculege fara sa trebuiasca sa strabat o gramada de drum.
Dar nu pot fi de acord sa fie distrus un parc, unde zi de zi copilasii chiuie de fericire, parintii si bunicii se relaxaza si se bucura ca cei mici au un loc frumos si ingrijit unde sa se joace. Nu am copii, dar daca as fi parinte m-as simti frustrata de faptul ca nu as mai avea acel loc minunat langa casa! Cand ma plimb prin cartier imi place sa traversez parcul. Intr-o astfel de plimbare m-am distrat copios cand doi baietei de maxim 5 ani fiecare s-au intalnit si unul dintre ei il saluta pe celalalt: " Ce faci batrane?"
Nu mi se pare un gest corect sa le furam o parte din copilarie! Daca tot ii facem si ii crestem intre betoane sa le lasam macar acest petec de verdeata!
Personal vreau sa ma implic pentru ca pur si simplu locuind in aceasta zona cunosc situatia si ma afecteaza.
Am inceput cu un mesaj catre Primaria sectorului 3.
Urmatorul pas este acest post si rugamintea ca oricine simte ca parcul poate si trebuie salvat sa semneze macar o petitie on-line:


Va multumesc!

2 comentarii:

  1. Va rugam sa urmariti blogul www.salvamparculemilgarleanu.blogspot.com pentru toate detaliile. Aici vom publica toate stirile. Multumim !

    RăspundețiȘtergere
  2. Comunitatea din cartierul Vitanul Nou organizeaza duminica, 16 August 2009, ora 18, reuniune publica pentru sustinerea aplicarii legii in cazul parcului Emil Garleanu, pentru stabilirea masurilor de urmat in vederea obtinerii anularii avizului de constructie a bisericii ortodoxe si a actului de concesiune semnat de Primaria Generala in favoarea Arhiepiscopiei Bucurestilor.

    http://salvamparculemilgarleanu.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere