miercuri, 29 iulie 2009

Experienta 3D

Aseara am fost la film, la mall-ul de langa casa.
Ce film puteau sa vada 2 adulti decat Ice Age 3! Personal am o oarecare simpatie pentru aceasta serie de desene animate pentru ca mi-au creat (fara vreo dedicatie speciala) un personaj. Ma rog, ma deranjeaza ca personajul este tocmai o femela mamut care o buna parte din viata s-a crezut oposum, dar poate acesta este pretul kilogramelor agonisite in ultimii 4 ani si de care incerc, inutil deocamdata, sa tot scap (dar asta e din alta poveste deja).
Pentru prima data am fost la un film 3D si tare mi-a placut.
Nu pot descrie exact senzatiile traite, oricum acestea se combinau cu replicile haioase ale persoanjelor care facea o sala plina de adulti (copiii erau in numar neglijabil) sa rada cu patos.
A fost in orice caz o experienta interesanta pe care as vrea sa o mai repet.
Probabil cat de curand voi dori sa vad si cu 6D-ul cum sta treaba …

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu