marți, 29 octombrie 2013

Piticii mei

Aia de pe creier!! Uneori imi vine sa rad pe seama lor. Alteori, cum se intampla si pe la case mai mari, imi tropaie atat de tare incat, pe fond de oboseala si lipsa de rabdare, rabufnesc si incerc sa ii scutur si sa scap de ei. Pentru ca, oricat ar fi de firesc sa avem si pitici, mai mari sau mai mici, mai uneori... vorba aia din popor... ma duc cu capul!!!

Pentru ca... lucrurile stau cam asa... de la mare la mic:
- pantalonii nu se pun niciodata pe umeras, ci se arunca pe primul scaun disponibil. Acelasi tratament se aplica si camasilor... pe care nu le dorim spalate, dar de care ne plangem in cateva zile ca sunt sifonate.
- daca desfacem un ambalaj, la tigari, biscuiti... etichete sau ce-om mai gasi, nu aruncam respectivele poleieli sau fosnaieli direct la cos... le punem frumos pe dulapul de deasupra... cine stie, poate ne razgandim si vrem sa reambalam ce tocmai am dezambalat, eventual si in cateva zile, poate chiar si dupa ce am consumat sau am testat produsul cu pricina.
- orice prajitura mare, frumoasa, intreaga... se taie stramb! Pai ce farmec ar avea sa taiem patratele sau dreptunghiuri, sa o incepem de undeva ordonat... ca doar mai mananca si altii pe langa noi??? Nuuu, e mai funny sa o taiem aleatoriu, de unde ne face mai cu ochiul, oblic, cas si de-a curmezisul.
- nu facem peste daca nu prestam si muuuuult usturoi, nu mancam sarmale daca smantana nu e graaaaasa, nu bem cafeaua daca nu are lapte... Si in principiu nu mancam nimic fara carne. (Cu asta ne-am mai laudat.)
- nu spalam vase ca e degradant. L-am auzit pe Madalin Voicu la un moment dat la tv spunand asta (ca e degradant pentru un barbat sa spele vase) si e un nou principiu de viata. Nu ca il respectam pe domnul asta sau ca stim prea multe despre el, dar, daca ne convine...

- ciorba se mananca intotdeauna cu cap!! Intai carne, apoi legume si apoi zeama. Cum cu ce cap??? Cu ala mic de dictatoare! De cand cu copilu' mic, care bineinteles nu mananca singur, copilu' mare mai are si el pretentia de a fi hranit. Si ordinea, cum ziceam, trebuie respectata. Nu incurcam zeama cu legumele ca e rost de revolutie.
- despre regula nimic nu se amesteca cu nimic, am mai zis... de fapt si punctul anterior este un derivat al acestei reguli. Nu punem stafide, fructe si alte nebunii in prajituri, nu mazgalim carnea cu sos, pastele se mananca chioare, sa zic asa (nici urma de branza sau altceva!), clatitele la fel (aici sunt de acord!)... Doar biscuitii aia negri se baga in lapte ca asa e la "cublicitate".
- laptele se bea intotdeauna la desene;
- "daca ma speli pe cap, trebuie sa plang un pic!";
- "centura trebuie sa mi-o pui un pic mai larga pentru ca altfel obosesc";
- "tot ce primeste/face Kitty trebuie sa primesc/fac si eu, dar Kitty nu trebuie sa primeasca/faca tot ceea ce am eu!"
- "da' chiar ca pe mamaie o iubesc mai mult, deci, daca dorm la ea, n-ai decat sa dormi cu Katerina!"
Etc. ... etc. ... etc. ...

Despre cel mic, cel mai mic... inca nu zic nimic! Poate tine macar ea cu mine!

Concluzii:
- sa fim practici si rapizi... si, daca se poate, totul trebuie sa se intample ieri;
- sa respectam fiecare pitic al cui e, sa avem grija sa nu ii ciocnim intre ei ca ies conflicte de interese;
- mami e intotdeauna de vina!!!

Si deci mami mai poate??? Pffff! Sunt ai mei si ii iubesc! Ce sa le fac?!?! Si nu, nu sunt suparata... Incerc sa fiu doar un pic ironica. Adica combat si eu piticii cu ce metode am la indemana.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu