marți, 22 octombrie 2013

La gradinita

La gradinita facem cursuri de engleza, de dans... si Dezvoltare Personala. Din cate m-am prins, la engleza nu am reusit sa trecem de "Hello, teacher!", "I'm Arina." si "Bye-bye!", lectiile de dans seamana mai degraba cu o gimnastica haotica... in colanti si tricou, desculti si cu picioarele pe sus sau cu sarituri alandala... Iar la Dezvoltare Personala... sunt eu in ceata totala, daramite copilul!

Avem lectii despre fructe, legume, despre frunze... cu doamna Silvia care vine imbracata ca "de doamna"... ca toamna-doamna tot pe-acolo ne invartim. La poezii si cantece stam bine. Si la desen... desi notiunile simple sunt duse intr-o zona de interpretare supra-suprarealista. Important e ca ne place si ca ne suparam daca NU mergem.

Iar cuvintele si frazele devin din ce in ce mai elaborate. "Imi trebuie un bat sa masurez la desen cat e Scufita si cat e mama ei!"; "La baie mergem cu toti copiii cu trenuletu'. Baietii au un WC cu perdea, iar fetele au trei WC-ei."; "Iar Alba ca Zapada?? Pai m-am saturit de ea!!". Si putem sa o tinem asa, gen "bomboane cu legume, adica cu mar" sau "nu vreau sa il botezam pe Adam pentru ca el nu are rochite."





Breaking news!!! Azi am invatat "daddy", "mommy", "sister", "brother" si "baby". Si sunt surprinsa de cat de bine le pronunta.

Breaking breaking news!!! Mai am un copil precoce! A evadat pe parchet... spre perete... si a gasit un cablu! Si ar vrea sa il roada... Ca i-au iesit incisivii laterali sus... ca la vampiri. Si cei centrali nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu