miercuri, 23 octombrie 2013

Am imbatranit sau???

Ma uit cam mult la tv in ultima vreme. Recunosc... si nu sunt mandra de asta. Ma uit si la emisiuni prostesti. Si asta o recunosc... si imi e un pic rusine. :) Dar, daca Arina nu e acasa, iar Katerina are alte procupari... mai calc pe bec. Asta e un fapt! Al doilea fapt e ca... ma simt din ce in ce mai mult ca mamaie. Carcotasa si conservatoare... si destul de neintelegatoare. :)))

Nu ca as vorbi-o de rau pe mamaie! Ideea e ca, de cand am fetele, mi s-a acutizat paranoia, sunt mult mai atenta si mai precauta, exagerez cu grijile... si inteleg ce inseamna sa vreau sa le tin inchise in casa pana la 30 de ani!!! Ioi!!!!!

Ca ziceam de tv. Saptamana trecuta la o emisiune, nu mai stiu care, erau doi pustani, un el si o ea... de la o anume Lala - Trala - Band. Ea cica taman implinise 17 ani. El nu stiu cat are, nu cred ca cu mult mai mult. Dar sunt cuplu... si se tot accentua faptul ca sunt indragostiti. Desi ea avea o fatzuca si un corp de nu i-as fi dat mai mult de 14 ani... Si e si asta o chestie care ma enerveaza - nu sunt de acord cu maturizarea fortata prin gesturi si fapte care nu sunt potrivite varstei sau cu graba cu care se aleaga in ziua de azi dupa niste ani in plus cu machiaj excesiv si haine cat mai "dezbracate", nu-mi plac copiii cu chipuri inocente, dar cu impopotonari care contrasteaza cu ce au ei inca pur si frumos prin simplitate... si ma scot din sarite parintii care isi scot copiii in fata sa cante sau sa danseze slagare internationale care nu au nici o treaba cu ceea ce pot ei intelege, doar asa pentru ca mami, de ex. nu a reusit la vremea ei sa devina star.

Deci, sa revin... astia doi tinerei isi lansau nu stiu ce cantec. Lasand la o parte faptul ca se laudau de parca n-a mai fost nimeni ca ei, s-au apucat sa povesteasca de ziua ei... ca parintii ei i-au facut cadou un week-end la Sinaia... cu el... intr-o camera romantica... cu trandafiri si jacuzzi... Si ca el i-a dat si un inel... si acum toti fanii ii intreaba cand se casatoresc... Pfffff!!! Habar n-am ce-o sa fac eu cand or sa aiba fetele mele 17 ani. Dar sa le trimit eu la munte cu iubitii in siropeli din astea... bag mana in foc ca nu va fi cazul!!! Iar al lor tata, am un feeling, va fi si mai drastic. Si nu pentru ca nu o sa avem incredere in ele. Dar, daca astfel de modele prezentam pentru copiii si adolescentii de azi, ca inteleg ca asta e targetul unor astfel de formatii, noi ca parinti avem un job de doua ori mai dificil sa ne asiguram ca fiecare varsta e traita asa cum trebuie, nici cu prea putin, nici cu prea mult, si trebuie sa ne preocupam sa le facem sa se bucure de realitate, de lucruri simple, dar valoroase sufleteste si nu sa viseze la cai verzi pe pereti, alegand modele gonflabile, poleite pe-afara si goale pe interior.

E ca o sa fiu o mama "stricatoare" de petreceri? :)) Sa vedeti conflicte!! Deja aud usi trantite si tipete:"Nu ne lasi niciodata nicaieri!!" Tre' sa vorbesc cu tati sa punem si ceva sarma ghimpata la gard... ca astea sunt in stare sa il sara!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu