luni, 21 octombrie 2013

Cu gandul la Viena

As merge la Viena in fiecare week-end cu fetele. Nu, nu cu fetele mele ca-s mici... deocamdata! Cu fetele prietenele! 3 sau 4 sau 5 sau chiar 6... De la 7 in sus nu mai raspund ca nu ne dau jos din avion! Si-asa nu sunt convinsa ca nu ne-au marcat cei de la compania austriaca drept "tulburatoare"... in toate sensurile! :))

Mi-am facut calculul cam asa:
- trezire la ora 10. :)) Dupa atatia ani de trezit la 6-7 eu nu mai am in sistem setarea asta, dar... daca e sa visam frumos...
- o ciocolata calda la Delia's Cafe... la masa afara, cascand gura la trecatori...
- pranzul cu un kasekrainer wurst... pe care sa il stingem cu o inghetata de vanilie. Bine, cred ca parerile ar fi impartite. Ar merge stins si cu bere. Depinde de preferinte si gusturi.
- shopping pe Coana Maria... Desi si aici parerile sunt impartite. Daca ati mai pomenit fete care sa urasca shopping-ul!!! Necazul meu e ca nu am niciodata un buget suficient de mare. In rest... chiar mi s-a parut scurta ultima data strada cu pricina!
- si iar o ciocolata, cafea ceva... sau mai bine o felie de tort... fara stres de calorii sau carcotasi care nu consuma dulciuri.
- seara la o berarie galagioasa unde nu se uita nimeni stramb ca vorbesti sau razi prea tare...
- plus, in principal si la tot pasul, barfe, povesti, comentarii, tachinari, ironii si auto-ironii... degajare, relaxare...

Nu suna bine?? Va spun eu ca a fost foarte bine! Ar trebui sa facem o traditie... Macar de 2 ori pe ani zic... sa fie si ceva reduceri... ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu