miercuri, 24 iulie 2013

Scufitza Rosie

by Arina Badea Maria



"Eu sint Scufitza, da?"
"Si eu cine sint?"
"Lupul!"
"Aha! Buna ziua, Scufitza Rosie! Unde te duci?"
"La bunica."
"De ce?"
"Sa ii duc un cos cu vin!"
"Un cos?? Pai de ce?"
"Ca e bolnava."
"De ce?"
"Ca e bolnava-nava!"
"Ce inseamna?"
"Ei, asa! Acum tu te duci inainte!"
"Unde?"
"La bunicaaa!"
"De ce?" (Si eu enervanta!! :)))
"Ca sa o mananci!"
"Pai e buna?"
"Da, e buna!"
"Si apoi?"
"Vine vanatoru' sa o scoata pe bunica... Si pe Scufitza!"
"Pai pe Scufitza cand am mancat-o?"
"Pai am venit."
"Ia, cum!"
"Cioc-cioc!
"Si eu ce spun?"
"De ce ai gura asa de mare?"
"Asta spun eu?"
"Ca sa te inghit mai bine!"
"Pai nu erau mai multe?"
"De ce ai ochi asa mari? Ca sa te vad mai bine... De ce ai mainile asa mari? Ca sa te iubesc mai bine..."
"Suuuper! Cine pe cine iubeste?"
"Bunica pe lup... si Scufitza!"
"Deci sint prieteni!"
"Daaaa!"
"Aha! Si? Cum se termina"
"Eu fug! Dar nu mai vreau sa fiu Scufitza Rosie. Mai bine Cenusareasa!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu