marți, 9 iulie 2013

Din concediu...

Nu, nu ne-am intors. Stau pe marginea piscinei cu tableta in brate. Kitty doarme, iar Arina coloreaza. Unul din putinele momente de liniste. Probabil ca o compensatie ca m-a scos rau din sarite vantul in dimineata asta. Ca sa fac si o aroganta cred ca o sa ma duc sa imi iau si o bere. :)

Ma uit la un pui de francez. Nu cred sa aiba mai mult de 10 ani. E frumusel foc... si mie nu-mi plac francezii!!! Si e si simpatic, desi nu inteleg mare lucru din ce zice. Imi e clar insa ca alearga fetitele pe aici. :) El vorbeste in limba lui, ele se rusineaza si cica fug, dar zambesc cu gura pana la urechi. :))) Cred ca deja incep sa observ lucrurile astea, desi fetele mele nu sunt inca in pericol.

La o masa alaturata stau la bere doua doamne cam intre 2 tinereti. Arina ma intreaba:"Fetele astea a lu' cine sint?" "Ale nimanui. Sunt doua doamne si atat." A colorat pe masa... Mi-a zis ca a facut-o pentru ca era masa sparta. Deci e absolvita de vina!

Mi-a adus Gabi berea. Dar s-a trezit si Kate. Back to work! Va pup, pa-pa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu