vineri, 26 iulie 2013

De acelasi artist

Fii-mea e o talentata, ce sa mai??? Oi fi eu cioara care isi lauda puiul, dar poate cineva sa spuna ca a mai vazut asa ceva?!? :)))

Cu explicatiile autoarei... Aici e un iepure... daca va chinuiti putin, il vedeti... recunoasteti!


Aici... sint cam multe. Si am uitat ce a zis exact. Dar sigur era vorba de niste copaci si niste frunze.


Asta e un cap. Cred totusi ca l-am pozat cu fundul in sus! Sper sa nu se prinda! Copilul, cum cine? Doar imi spune dupa fiecare poza pe care o fac:"Da-mi sa vad!"


Aici e o casa... "Si niste lamai?", am intrebat eu. "Nuuu! Sint animalutze!" Intocmai! Eram pe-aproape!


Si cum putin galben nu strica niciodata... (Bleah!!!!) sa mai variem totusi putin culorile. Eu am jurat ca e un fluture. Dar n-am mai zis... ca mi-era teama de critici. Mi-a zis ca a facut un pod. Are o chestie cu podurile... n-as sti sa spun de ce si cum si in ce fel! Dar pod sa fie!! Cu cat ma uit mai mult, cu atat chiar seamana. Incep sa ma simt ca la psiholog:"Ce crezi ca reprezinta imaginea asta?" Si nici un raspuns nu e cel corect!


Si dovezile... in caz ca nu ne-ar crede cineva ca le-a facut chiar ea!! Cu atatea acuzatii de plagiat si furt intelectial in ziua de azi...


 La birou! Da si autografe!


De ce pun eu toate astea pe blog? Probabil se mai intreaba lumea... Pai ar fi cateva motive. Cel mai insemnat ar fi ca vreau sa tin minte totul si ca vreau sa le tina mai multa lume minte (iar cei interesati sigur sunt recunoscatori pentru forma asta de jurnal public). Iar cand fetele vor fi mari, fie o sa ne uitam impreuna sa ne amuzam... sau pe la 15-16 ani or sa spuna ceva de genul: "M-ai facut de ras!! Mi-ai distrus viata! Eu nu ma mai duc la scoala!" :)))

Si in plus de asta, lumea e foarte ocupata vara asta. Asa ca noi venim in ajutorul tuturor si povestim si aratam tot... sa scutim oamenii de vizite si telefoane. :))) Pupici tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu