duminică, 1 iulie 2012

Vizita la Muzeul Satului

Am plecat de acasa sambata cu gandul ca voi vizita o expozitie de fotografie si un festival culinar, ambele thailandeze, gazduite de Muzeul Satului.
Din pacate programul de pe site cu cel din "targ" nu s-au potrivit pentru ca desi era deja ora 11 cand am ajuns acolo rasfatul gastronomic incepea dupa pranz, asa ca ne-am multumit cu admirarea imaginilor unor, culmea, fotografi romani. La o prima incursiune in aceasta lume, Thailanda pare foarte ofertanta la capitolul culoare si imagine. Evident ca mi s-a facut un dor grozav de Asia si de duca in general, motiv pentru care am si inceput sa imi fac planuri serioase de calatorie pe noi taramuri pentru anul ce urmeaza.
Si pentru ca de Thailanda am hotarat sa ne ocupam personal si cat se poate de pe viu, am decis sa ne bucuram de savoarea locala a Muzeului Satului. Am avut si noroc, pentru ca atmosfera a fost imbogatita si de agitatia creata de Targul de Sfintii Apostoli Petru si Pavel. 
Forfota, culoare si o oaza de pace si traditie in mijloc de capitala.
Eu una m-am bucurat ca am plecat la vanatoare de poze si am capurat cateva:










Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu