miercuri, 4 iulie 2012

International week-end flavors

Dupa ce week-end-ul a debutat vineri seara cu o iesire la un restaurant traditional romanesc, am decis sa il incheiem sarbatorind cu niste mancaruri internationale preparate chiar de noi. 
Retetele nu sunt o noutate dar parca pozele sunt parca mai ademenitoare si sincer nu am rezistat sa nu le postez. 
Am debutat cu un fel de mancare indian with an European twist.
Chicken with curry sauce  este absolut delicios si nu este greu de facut atata vreme cat ai toate ingredientele necesare. Data trecuta spuneam ca Jamie Oliver mentiona ca sosul in exces poate fi congelat si folosit cu o alta ocazie. It really works. Partea interesanta este ca muncesti o singura data si ai sansa sa te bucuri de aroma sa si in alt context. Data viitoare imi propun sa inlocuiesc puiul cu vanata. Daca imi iese, o sa va povestesc :)



Si apoi am continuat cu Gazpacho. Nu cred ca exista ceva mai racoritor si mai usor de preparat mai ales pe caldurile cu care ne confruntam in luna lui Cuptor. De data aceasta, am inlocuit crutoanele cu bucati taiate mic de tot de castravete pentru mai multa savoare si mai putine calorii.

So, daca va e pofta de altceva, recititi recomandarile noastre si succesul este garantat! :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu