vineri, 4 mai 2012

Time-out

Time-out sau cum sa iei o pauza, sa deschizi bine ochii, sa profiti de ce e in jurul tau, sa iti restabilesti strategiile si sa reintrii, mai puternic, in joc.
Am zis-o si o sa tot repet, omul cat traieste invata si e important sa stim ce sa facem cu aceasta invatatura.
Eu am primit acum cateva zile o astfel lectie de la un salcam. Da, stiu ca nici macar nu este o fiinta, dar uite ca daca vrei, poti invata ceva din orice.
Locuiesc de peste 12 ani in Bucuresti si de aproape 9 in acelasi cartier. Nu am stiut sau de ce sa nu recunosc, nu m-a interesat ca in Bucuresti exista salcami. Habar nu am avut ca zi de zi trec pe langa unul, mai exact an de an de prin 2003 si asta pana zilele trecute cand a reusit sa ma imbete cu parfumul florilor sale si mi-a trezit simturile (ciudat, ca parca la betie te culci .. in fine, nu prea ma pricep :D ) si mi-a atras atentia asupra sa. Probabil el incepuse aceasta batalie cu mine, ca sa se faca observat, acum multi ani si eu nu am avut ragazul sau disponibilitatea sa ii acord atentia cuvenita, in conditiile in care el nu dorea decat sa ma incante, sa imi ofere parfumul florilor sale sau verdele plapandelor lui frunze si culmea, fara sa imi ceara nimic in schimb. Ce deal mai bun ca asta can you get?
Si uite cum un salcam te invata ca daca nu casti bine ochii in jurul tau, daca nu iti revizuiesti lista de prioritati, viata trece pe langa tine cu privirea in pamant, asa cum si noi trecem grabiti sau osteniti de rutina pe langa multe lucruri frumoase. 
Cred ca e tare important sa invatam sa ne bucuram de asa-zisele nimicuri, o floare, un parfum, o privire, un film, o plimbare in parc sau prin ploaie, o prajitura, o imbratisare,  o melodie sau de orice clipa alaturi de cei ce ne sunt dragi.
Cam atat am avut de zis :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu