luni, 21 decembrie 2009

Ho,Ho,Ho

Craciunul a fost si va ramane sarbatoarea mea preferata.
Pe langa insemnatatea religioasa a acestui moment, sunt o gramada de alti factori care contribuie cu succes la castigarea locului 1 in topul preferintelor mele.
Desi nu ma omor dupa zapada imi place sa asociez Craciunul cu aceasta, pentru ca imi aduce aminte de copilarie, cand totul era alb si Mosul se chinuia sa razbeasca printre nameti ca sa ne umple casa de daruri.
Imi place de asemenea surpriza deschiderii cadourilor gasite sub brad.
O … si sa nu uitam de impodobitul bradului, ce mare bucurie imi aduce acest moment!
Colindele sunt in aceasta perioada cea mai frumoasa muzica care iti coplesesc sufletul de bucurie.
Dar cel mai mult imi place sa daruiesc!
Iubesc momentele cand pot face un cadou si ma pot substitui Mosului. La aceasta se adauga si toate activitatile premergatoare daruitului: lista cu ce si-ar dori fiecare si goana dupa cadouri.
Obisnuiesc de ceva vreme sa ii fac Mosului o lista cu ce imi doresc pentru anul ce urmeaza; este mai degraba o lista pentru mine, cu realizarile pe care doresc sa le am in noul an si fac tot posibilul sa ma “tin” de ea.
My 2010 to do list este una speciala pentru un an special guvernat de sentimente generate de schimbarea prefixului. Cred ca cel mai important, pentru tine si pentru cei din jur, este sa iti doresti mereu sa te perfectionezi, sa fii mai bun, mai darnic, mai iubitor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu