luni, 19 octombrie 2009

Pentru mami

Mami a mea este cea mai buna mami din lume! E frumoasa, e desteapta, e sufletista, generoasa, sensibila, creativa, harnica, simpatica, hazlie, sociabila, devotata, optimista, prietenoasa si intr-o mie de alte feluri toate numai de foarte bine.
Cam asa scriam si in clasele I-IV cand invatatoarea ne dadea ca tema de 8 martie sa facem portretul mamei. Atunci era probabil si o competitie – fiecare voia sa se laude ca mami a lui e cea mai buna dintre toate. Dar, lasand la o parte orgoliile copilaresti, asa e si normal. Pentru mine, cum e pentru multi altii mami a lor, mami a mea nu se compara cu nici o alta din lume si, numai judecand dupa cate imi ofera in fiecare zi – dragoste neconditionata, sprijin, sfaturi, atentie, tot ceea ce cer si ceea ce poate uneori nu cer, n-as schimba-o pentru nimic. Nu am ce sa-i reprosez, nu am nimic sa imi doresc in plus. Am fost si sint foarte – foarte – foarte norocoasa. Si sper sa fiu si eu o mami macar pe jumatate la fel de buna ca mami a mea.
La multi ani, mami!!!!!!! Si te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu