marți, 11 martie 2014

WorldWideWeb

@ Internet source
Marturisesc ca sunt dependenta de internet. La birou, acasa, ziua sau ca acum cand scriu, in toiul noptii, caut informatii si ma alimentez cu ele, in functie de nevoi.
In stransa legatura este si frecventarea amicului Facebook. De el nu sunt dependenta sau cel putin asa imi place sa cred :) Trecand peste functia sa (FB) de "radio sant" modern, pot spune ca pe mine m-a ajutat sa cunosc, chiar si asa virtual, oameni frumosi si talentati. Si m-a ajutat sa stiu la cine sa apelez daca am nevoie de o bijuterie deosebita, daca vreau un aranjament floral, cearsafuri pentru patul lui Bebi, un tort desavarsit sau invitatii pentru botez.
Cum timpul devine pe zi ce trece marele meu dusman, ma bucur ca exista unelte cu care sa te lupti ca sa il dilati si oameni pe care sa te bazezi, stiind ca daca dai un e-mail gasesti ajutor si intelegere si rezolvarea unor probleme care in mod normal ar dura mai mult.
Recunosc ca internetul depersonalizeaza, de principiu cel putin, relatiile dintre oameni si totusi, daca stai sa iei totul la bani marunti, ne si apropie.
Si ne creaza timp pentru noi si pentru cei dragi noua, timp care o data castigat, merita fructificat din plin.
Va dau un exemplu simplu, fara cea mai mica intentie de reclama: acum cateva luni am aflat ca exista posibilitatea de comenzi online la Carrefour. Cu cateva click-uri am economisit timp, efort dar si bani.
Daca am conexiune la internet pot sa lucrez de acasa si astfel nu imi abandonez nici profesia si nici copilul, gasesc calea de mijloc.
Daca am internet imi permit sa imi public aici pe blog gandurile zanatice.
Daca am internet pot publica acest post tastand cu o mana, in timp ce pe cealalta se lafaie feciorasul meu.
Pot sa calatoresc, sa ascult un concert sau sa fac shopping doar stand in pat si impartind restul de timp cu cei dragi.
Nu pot prin spatiul www sa miros o floare, sa simt cum imi adie vantul prin par sau sa savurez un ecler.
De aceea nu avem o relatie bazata pe exclusivitate ci mai bine spus una prin care ne satisfacem reciproc nevoile.
Pentru restul, exista viata pe bune, cu greu si bine, cu sus si jos, cu minuni si visuri implinite :)
De asta, in fiecare zi trebuie sa ne trezim cu zambetul pe buze si sa multumim pentru ce avem in viata, chiar si pentru ceva banal precum conexiunea la internet :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu