joi, 20 martie 2014

Ciudatenii de primavara

Ce-a mai trecut si ziua asta!! Si cred ca am luat-o razna! Pentru ca... Am plecat de-acasa la 7.15, in fuga, crizata, pe jumatate nepregatita... Nimic neobisnuit pana aici!! N-am apucat sa mananc... Iarasi, no surprise! Am inghitit din doua guri, la un semafor, un Barni din stocul Arinei. Daaaaar!!!! Cine ma cunoaste o sa isi dea seama de proportiile unei zile anapoda pentru mine.

- m-am urcat in masina si am dat muzica tare... Eu care am facut un hobby din a da orice mai incet peste tot, eu care am dureri fizice de urechi atunci cand tipa fetele, eu care nu pot dormi daca bazaie un tantar etc. etc. etc. Revelatia e ca muzica urlatoare ajuta daca vrei sa nu iti mai asculti gandurile. N-am racnit si eu, desi am fost singura in masina... Dar poate maine dimineata o fac. Trec la urmatorul nivel.
- m-am dus la farmacie si mi-am luat vitamine. Si farmacista mi-a zis ca s-a ingrasat 5 kg de la ele. Iar eu nu am dat inapoi! Ba chiar am inceput sa le iau! Ca tot as vrea sa mai dau jos vreo 3! S-ar putea sa nu mai am aceeasi atitudine cand n-or sa ma mai incapa pantalonii... Dat deocamdata sunt senina! Senina in fata unei masive acumulari de pufosenie! Wow!!! Si am mancat si carne cu cartofi prajiti si tort... ca sa stiu o treaba!!!
- de dimineata am purtat esarfa!!!! Iar la serviciu s-au vandut coliere azi. Si nu ca mi-am luat... Mi-am luat doua!! Iar eu, de fel si cam fara drept de apel, abia suport gulerul unei camasi. Ramane de vazut daca o sa le port... Deocamdata nici nu am la ce. :))) Sau daca, si asta e cel mai probabil, peste vreo 6 luni o sa le impart amatoarelor de zdranganeli. 

Ceea ce nu se schimba, observ, sunt accesele de sinceritate. Si e periculos!! Pentru ca imi ies pe gura diverse... si nu ca nu le gandesc, dar uneori diplomatia e mai utila. O parea greu de crezut... ideea e ca eu nu mint niciodata. Dar macar mai evitam, o mai intorceam, mai imi muscam limba si tineam pentru mine. De la un timp insa... Mai bine nu ma intrebati si nu ma provocati!!! Ca s-ar putea sa va surprind!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu