luni, 31 decembrie 2012

Cand tragi linie si ... concluzionezi

La final de an am fost obisnuiti sa tragem linie si sa cantarim ce am realizat si din ce esecuri am invatat o lectie noua. 
Probabil corporatiile s-au inspirat initial din acest obicei atunci cand au inventat target-uri, rapoarte si (auto)evaluari.
Pana la urma nu este rau deloc sa pui in balanta bunele si mai putin bunele petrecute in interval de 12 luni. In felul acesta poti afla, constientiza sau reireta ideea de recunostinta a ceea ce ai agonisit, primit sau invatat in toata aceasta vreme. Partea pozitiva a unui lucru negativ [ca doar nu se asteapta nimeni ca in 365 (366) de zile totul sa fie numai lapte si miere pentru simplul fapt ca ne-am plictisi ingrozitor] este formata din invatamintele pe care le tragi dintr-o experienta dureroasa, neplacuta sau care a iesit nu tocmai cum planuisesi.
Atunci cand tragi linia si concluziile de rigoare nu mai conteaza cat de bogat ai devenit in acest an, in cate proprietati ai investit sau cu ce procent ti-a crescut salariul. Conteaza bogatia sufleteasca, caramizile puse pentru a sedimenta fundatia prieteniei, dragostea si intelegerea celor ce te inconjoara, familia ce iti e mereu aproape indiferent de distanta, dovezile ca binele invinge in orice situatie. Lucrurile simple fac ca balanta sa incline favorabil in ecomonia statutului nostru de individ implinit.
Si daca la sfarsit de an constatam ca pe parcursul acestuia am iubit mai mult, am ascultat mai mult, ne-am deschis sufletul mai mult, am zambit, glumit si imbratisat mai des, am invatat si incercat lucruri noi, am gasit calea de mijloc atunci cand se impunea, ne-am invins temerile sau am invatat sa traim cu ele si sa le acceptam ca atare, am fost mai aproape de natura, am cantat, am zburdat si ne-am facut auziti, atunci inseamna ca si 2012 a fost un an bun!
La multi ani, dragilor!
@ Internet source


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu