duminică, 4 noiembrie 2012

... si duminica seara

Ziceam ieri ca ma duc la doctor. Si am fost! Stau bine - tensiune mica (8 cu 5) si prea multe kilograme... cica daca as fi trait prin occident, mi s-ar fi cerut sa slabesc! De ciuda, cand am ajuns acasa, m-am pus pe bucatarit. Si au iesit urmatoarele:








 
Ok, ce-am mancat eu din toate astea? Pai... mai nimic! Am zis ca terpia prin gatit poate ajuta la scaderea poftei de mancare. Am facut pentru termitele mele. De aratat arata ok, a mirosit in toata casa intr-un mare fel si feed-back-ul lor... ciorba are prea putina zeama, placinta cu sunca si cascaval nu trebuie sa aiba si suc de rosii, pestele cu legume ar fi bine sa il mananc eu ca e mai de regim, pateul de ficat de pui e cam sarat si tot asa... Iar placinta am dus-o cu totul intr-o vizita!! Prin urmare... ii e cuiva foame sa vina in vizita??  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu