duminică, 16 septembrie 2012

De toamna

Imi plac zilele de inceput de toamna pentru ca imi amintesc de infrigurarea si totusi teama cu care asteptam sa vina prima zi de scoala.
Imi place cand vantul adie prin frunze si ele ii multumesc pentru acest gest tandru, fosnind usor.
Imi plac diminetile racoroase cand iesi din casa si ti se face pielea de gaina, cand te zgribulesti pana la masina si tot ce iti doresti este un ceai cald.
Imi place cand verdele se transforma usor in purpura si aur si arama.
Imi place cand un pumn de ceata inghite cu pofta controversatul edificiu din Piata Constitutiei.
Imi place cand ma simt lenesa si mai zabovesc inca 5 si alte 5 minute sub pilota calda sau in bratele "unei flori".
Imi place sa trec pe langa tarabele pietelor volante si sa ma invaluie mirosul de struguri si prune devorabile si de gogosari ce abia asteapta sa fie pusi la otet.
Imi plac zilele mohorate care ma fac sa apreciez si mai mult razele soarelui.
Imi place metamorfoza mea in acest anotimp, imi place ca imi scot la plimbare o alta garderoba, ca reincep sa beau ceai, sa coc paine sau sa fac prajituri, ca ma reinventez.
Imi place de tine (a se vedea "floarea" de mai sus), indiferent de anotimp!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu