marți, 12 iunie 2012

Inghetataaaaaa!!!

Ma chinui de 2 zile cu niste arsuri de stomac incredibile. Nu-s o noutate pentru mine si de obicei stiu si cauza si leac. Ei bine, de data asta stiu cauza, dar leacul… Hm! N-a functionat nimic din ce-am avut la indemana. Iar cel mai greu e atunci cand trebuie sa cari asemenea bataie de cap la purtator, sa incerci sa ignori si sa ii dai bataie cu task-urile obisnuite ale unei zile din saptamana.

Un somn bun ajuta oricand la orice stare de rau. Din pacate, de ceva timp, il tot reportez. Stresul si oboseala? Sa fim seriosi! Cine are solutii pentru asa ceva?? Regim de viata sanatos… sau macar in disperarea unei crize? Greu sa repari instant pacatele unor ani de “las’ ca merge si asa”. Mai raman pastilele. Pai mersul la doctor… nici asta nu e floare la ureche, iar luatul bulinelor dupa ce mai zice unul sau altul n-a fost niciodata pe placul meu.

S-ar zice ca nu sufar suficient daca tot nodpapuresc atat. Dar nu-i asa! Chiar m-a terminat senzatia continua de “as face orice sa-mi smulg stomacul si bila si gatul cu totul”! Si, cum ziceam, n-am stat cu mainile in san, doar ca nu am avut succes. Pana in seara asta cand mi-am adus aminte – AM INGHETATA DE FISTIC!!! Buna! Artizanala! Facuta la comanda! Si am dat iama in ea. Poza e inselatoare… de dragul prezentarii. Leacul s-a administrat direct din casoleta cu lingura. Si dai si lupta! Pai alta viata!!!


Multumesc, Ada! Urmatoarea comanda se va intinde pe 2 pagini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu