miercuri, 3 august 2011

Despre ce este si prin farfuria altora (II)

Iar nu am documentat postul in mod corespunzator, dar va voi povesti ce am mai pregatit prin bucatarie.

Am mancat la libanezi un aperitiv care mi-a atras atentia, numit Baba ghanoush. Reteta se gaseste oriunde pe internet si nu este dificil de facut, atata vreme cat ai ingredientele necesare.

Pe scurt este vorba de un altfel de salata de vinete, cu un flavour aparte, de pe alte meleaguri.

Si pentru ca este chiar sezonul vinetelor m-am gandit sa imprumut si eu aceasta reteta.

De bine ce ma apucasem sa prepar minunatul aperitiv, am constatat ca imi lipseste ingredientul care ii dadea "culoarea" locala, respectiv tahini (pasta de susan).

Ei bine, a trebuit sa ma adaptez si am trecut la un mix and match culinar, astfel: am combinat vinete (pregatite ca pentru salata noastra clasica), rosii taiate in bucatele mici, ulei de masline, lamaie, sare si piper. Se mai poate imbunatati cu ceapa tocata marunt si/sau patrunjel.

Acest "talmes balmes" vegan sau combinatie cosmopolita daca vreti o denumire mai eleganta are un gust de acasa dar si de departe, este racoritor si placut, este cunoscut si totusi surprinzator.

De fapt, veti vedea daca o sa incercati reteta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu