sâmbătă, 27 august 2011

...

Cineva apropiat mie imi mai zice din cand in cand: "zi-mi o minciuna!" Si eu spun: "Eu nu mint!" Ce se intelege?

Lasand la o parte aiurelile, eu chiar mint rar si doar cu o foarte buna justificare. Uneori mint foarte prost pentru ca nu am antrenament. Alteori nimeni nu se asteapta sa mint, asa ca ma descurc foarte bine.

Nu mint cand e vorba despre mine - sunt un sofer mediocru pentru ca nu stiu sa parchez, nu mananc deloc cartofi prajiti pentru ca ingrasa, mi-e teama sa mai fac un bebe pentru ca ma simt batrana pentru asta si in ultimul timp sunt foarte critica si neiertatoare. In ceea ce ii priveste pe ceilalti, mint provizoriu... adiga sa ajung la un scop si apoi dau cartile pe fata. Daca nu le mai dau, inseamna ca nu merita efortul.

Saptamana care taman se incheie am mintit mult. Dar doar ca sa iasa anumite surprize. Nu am reusit 100%, dar pana la urma a fost bine. Asa cred! Doar ca... e tare obositor sa minti!!! Nu inteleg de ce fac unii oameni un sport/hobby/necesitate din asta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu