miercuri, 27 ianuarie 2010

Ufffff!!!!

M-am apucat de scris la 4.55 fix… 4.55 dimineata, da??? Nu, nu s-a impiedicat de mine nici o muza. Nu a venit sa ma trezeasca nici un geniu creator care sa imi sopteasca lucruri atat de marete incat sa fie musai sa le scriu imediat. De fapt probabil ca nu scriu decat din ambitia de a fac ceva… nu cu sens neaparat, dar macar cat de cat util. Pot sa ma prefac ca as face exercitii de scriere, nu?
E asa aiurea sa te trezesti cand toata lumea doarme! M-am uitat pe geam si toate casele din jur sunt cufundate in intuneric. Normal!!! Sunt si – 1000 de grade afara. Pana si catzelul meu doarme ciufulit intr-un colt… a marait doar enervat cand am trecut pe langa el si l-am trezit. Cum sa ma simt, na?! Pana si propriul meu caine se uita la mine ca la nebuni!!! Si ii dau dreptate… sigur o sa-mi pare rau dupa timpul asta in care as fi putut sa dorm si… m-am uitat la televizor la emisiuni tampite in reluare. Si culmea e ca mai si casc si ca au inceput sa ma usture ochii atunci cand am aprins lumina. Deci, de ce naiba stau in fund pe canapea cu laptopul in brate?! Doar ca sa aiurez??? Sau poate ca visez si nu imi dau seama! Ca mi s-a intamplat si asta! Am visat ceva, am deschis un ochi gandindu-ma “Ce vis si asta!” si cand m-am dezmeticit, mi-am dat seama ca de fapt facusem lucrul respectiv in realitate. Si jur ca nu stiu cand! Adica visul stiu sigur ca l-am avut, dar restul…
Ha! Nu merge net-ul!!! :) Ma intorc si la scrisul cu creionul pe hartie! Si o sa scriu un eseu despre tristetea de a-ti fi somn si a nu putea dormi, despre frustrarea de a pierde timp pretios in creierii noptii cu convingerea ca si a doua zi o sa fie o zi ratata pentru ca, normal, lipsa unui somn odihnitor duce la o stare generala proasta... ca in reclama aia cu sarea, zaharul si grasimile. Clar o sa fiu si eu maraita toata ziua si o sa ma doara capul si or sa ma necajeasca arsurile… doar avea si stomacul meu dreptul sa se odihneasca! Si diseara o sa imi vina sa dorm de la 8 si o sa incerc sa rezist ca sa nu ma trezesc si maine dimineata de la 4. De parca ar fi asa simplu sa nu te trezesti dimineata la 4!!!
E aproape 6! Buna dimineata, haideti la o cafea! Ma lasa si bateria de la laptop… Gata, nu mai am deja nici una si e abia 6 dimineata. O sa fie o zi grea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu