marți, 3 martie 2009

MARTISHORUL sau cine sa le mai inteleaga pe femei

Aseara imi tremurau mainile pe cheie in incercarea de a intra in casa …
In acelasi timp imi faceam training cum sa fac fata unei eventuale deceptii (cu circumstantele atenuante de rigoare) … daca dupa usa nu ma astepta nimic … Am intrat timid in hol si mi-am aruncat privirea cu teama spre masuta din sufragerie… si da, era acolo, ma astepta, ca semn de primavara si de iubire, buchetul meu de trandafiri rosii asezat cu grija in vaza preferata!
Desi ma incurajasem ca nu imi doresc o atentie de martisor, ca nu am nevoie de nimic, ca imi pot cumpara oricand singura orice doresc si ca florile din perioada asta sunt la super pret si nu se merita “investitia”, asteptam …
Si ma intreb atunci, cum sa ne mai inteleaga cineva (barbatii in speta) daca noi sustinem sus si tare ca nu avem nevoie de cadouri, de flori, de atentii sau traditii si de fapt asteptam in taina sa se intample contrariul…
Asa ca am reflectat mai bine asupra situatiei si voi declara acum pentru opozabilitate ca iubesc Martishorul si 8 Martie si toate sarbatorile de acest gen pentru ca imi place sa primesc flori si/sau cadouri! Si daca nu as primi macar o floricica as fi tare dezamagita, oricat as incerca sa disimulez :) …
Si cred ca vorbesc acum pentru toate doamnele si domnisoarele, deci cine are urechi de auzit sa auda!

Va doresc o primavara minunata tuturor!

PS: Si ii multumesc sotului meu pentru toate cadourile si surprizele pe care mi le face cu sau fara ocazie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu