marți, 27 mai 2014

Liniste pe Cafenea...

N-as fi crezut niciodata ca imi va fi atat de greu sa gasesc 10 minute sa scriu cateva randuri. N-as fi crezut ca o piticanie mica de 86 de cm si aprox. 10 kg e in stare sa epuizeze in nici o ora trei adulti simultan. N-as fi crezut ca imi va fi asa greu sa gestionez timpul, dar...

Au trecut trei zile si trei nopti de cand Kitty a manifestat primele semne ale unei viroze puternice. Incepem a patra zi... si ea doarme acum pentru ca am facut impreuna noapte alba... A treia! Frunzaream un pic FB-ul si m-au apucat asa... niste nervi de oboseala si ciuda... daca or exista!!!! Pentru ca ma doare sufletul si mi-e ciuda ca parca lumea intreaga se distreaza, iar ea sta in casa, cu febra ca un roller coster de la 38,5 - 39,6 - 40,2. Care nu mai trece!!! Orice-as face!!! Nu mi-e ciuda ca lumea se bucura de vremea frumoasa. Ma doare ca ea sufera si plange si nu isi gaseste locul... Ma doare disperarea de a nu sti cum sa o mai ajut. Si ochisorii ei tristi cand o ridic din pat la 2 si la 3 si la 4 dimineata sa o duc la dusul cu apa rece, ochisorii ei parca imi sfasie inima si imi dau senzatia ca in viata mea nu am mai trait asa neputinta si revolta si amaraciune si deznadejde si... Offff, numai mama sa nu fii!!

Asa ca e cam liniste pe Cafenea pentru ca, eu una, as vrea sa scriu acolo numai lucruri vesele si motivante, povestioare care sa aduca zambete, pozitive... Si nu ies, fir-ar sa fie!!! Nu in perioada asta!! :((

Un comentariu:

  1. Pot spune ca pasiunea mea cea mai mare este calatoritul si datorita aestui site care l-am gasit de curand am vazut o gramada de locuri pe care as vrea sa le vizitez.Recomand cu multa caldura acest site:http://www.cazareinmoldova.ro.

    RăspundețiȘtergere