vineri, 2 mai 2014

Si inceput de mai

M-am inchis in baie sa pot scrie repede ceva. Pentru ca in fiecare zi tot aman si aman... Si pierd ideile, schimb subiectele. Acum am zis ca nu mai astept sa adoarma fetele. Ar fi prea mult si s-ar putea sa capitulez oricum eu inaintea lor. De dincolo se aud rasete si strigate si in mod sigur Toby ar vrea cu disperare sa ii deschid si lui usa pentru refugiu!
Din cand in cand mai aud si pumni mici batand in usa, cate un "mami" intrebator... Apoi se intorc la joaca cu niste oua de plastic pe care le-au primit azi cadou. Tati e arbitru si trambulina si sac de lovituri si amortizor pentru caderi... Si in mare stiu exact ce se intampla, dar in acelasi timp e loc de atat imprevizibil din partea lor!!!

N-am plecat la mare de 1 mai, nu am organizat nici o excursie, nu am simtit nevoia sa evadam niciunde pentru ca acasa ne simtim cel mai bine. Acasa e veselie, e caldura, e liniste in galagie si relaxare in haos. Acasa am facut lucrurile dupa cum ne-am dorit si momentam nu credem ca le-am gasi la fel prin alte parti. Acasa muncim, ne jucam, ne distram, ne suparam, ne impacam, improvizam, ne apucam de lucruri, ne razgandim... Facem orice pentru ca totul depinde de noi, de noi intre noi si la noi e iubire neconditionata care trece peste orice.

Asa ca la inceput de mai noi am tuns iarba, am montat trambulina, am dichisit terasa, am facut si gratar, am fost si bucurosi de oaspeti, am alergat copiii, ne-am jucat, am ras, am facut nazdravanii, am glumit, ne-am si contrazis... Nu ne-am plictisit!!! Si-am putea s-o mai tinem asa cateva zile! Ca bine-ar fi ca oboseala pe care o resimtim sa fie mereu doar asa de dulce!

Un comentariu:

  1. Foarte placut de citit articolul tau.Imi place ceea ce scrii si iti urmaresc de foarte mult timp blogul tau.Uite,daca esti interesata de calatorie iti recomand acest site care cu siguranta te va ajuta http://www.cazareinmoldova.ro.Mult succes in continuare !

    RăspundețiȘtergere