duminică, 22 iunie 2014

In iunie...

... Am mancat cirese super bune de la noi din copac... Dar am si dardait de frig ca in noiembrie trecut.
... Am fost la mare 3 zile, am stat la soare, fetelor le-a placut nisipul... Arinei si piscina. Ne-am relaxat, ne-am bucurat de companie. Apoi am tras doua saptamani de munca de ne-au iesit scantei si fum si scurtcircuite si... Apropos, daca ne-am dat la fund, nu inseamna ca ne-am fitosit. Mai strangem un pic din dinti sa depasim anul asta... si speram ca la anul o sa fie un pic macar alta poveste.
... Am fost la serbare de gradi si am incheiat un an productiv, cu progrese, cu diplome, premii, prietenii, satisfacii, bucurii... Am lipsit trei zile adunat tot anul, dar o saptamana intraga, ultima ne-a invins printr-o viroza puternica si nesuferita.
... Am incheiat anumite proiecte (cuvant la moda!!!), dar ne-am propus si am si initiat altele... De parca un proiect la noi e un balaur - il tai de pe lista si in loc rasar alte 7. Timp mai mult de-am avea...
... Am aflat vesti surprinzatoare, imbucuratoare... Dar, cum ziceam, n-am prea dat nimic in schimb. :) Sintem oarecum scosi din circuit, circumstante nefavorabile, deh!!! Dar mai bine asa decat sa ne vaicarim si sa ii obosim si pe altii.
... Am ramas un sofer... din doi, bineinteles. Si e greu si complicat. Dar ne gandim ca o servi si asta la ceva. Ca oricum nu mai are rost sa ne victimizam.

Per total am trait 22 de zile de iunie la puterea a treia. Le-am simtit din zori de zi (adica inainte de 6) si pana la miez de noapte... si uneori si in timp ce dormeam! Ne-am organizat, ne-am sucit, ne-am dezorganizat, ne-am adaptat, ne-am socotit, ne-au iesit virgule, am luat-o de la capat... ce sa mai despicam atatea fire?!?! Sintem bine! Om vedea ce-o mai fi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu