vineri, 2 august 2013

La 3 ani si jumatate...

... trecute fix!! Sunt o mica terorista! Nu ca pana acum n-as fi fost!! Datorita mie mami are impresia ca e super cuminte Kate. Nu-i motiv de ingrijorare. Acum am state vechi! Avansez cu fierce zi... Iar Kate va avea ce sa invete de la mine.

Da, sunt obraznicutza si rasfatzica. Mai ales acasa sau cu cei pe care ii stiu bine. Cu strainii e mai complicat. Fie ca vin la noi, fie ca mergem noi la ei... ca prin parcuri sau pe la terase nu prea am mai fost, ii trec prin niste teste mai intai. Primul pas - tac malc si analizez. Nu spun ce... ca nu vreau sa pun pe nimeni in garda. Dureaza cam 15-20 de minute... In functie si de subiect. Pasul doi - aleg o tinta (in 99% din cazuri vin minimum 2) de care ma apropii usor... Si incep sa vorbesc in soapta. Si pasul trei - monopolizez respectiva tinta. Trebuie sa imi acorde atentie doar mie si sa se puna la mintea mea. Imi reuseste de fiecare data si mami deja ma lasa in ritmul meu si in legea mea... ca stie ca n-are sorti de izbanda altfel. Si stie ca asa o mai las pe Katerina in pace... si pe ea s-o rasfete pe Katerina. Ce, crede ca nu vad?? Vad... si am eu ac de cojocul lor!

Nu v-am zis ca sunt in vacanta!! E foaaarte bine! Atat de bine ca degeaba zice mami ca o sa merg la gradi peste cateva saptamani. Eu nu sunt pagatita si gata!! Pai acasa ma trezesc doar cand vreau eu si, cu forte proaspete, o innebunesc pe mami toata ziua. Daca imi spune ceva ce nu-mi convine, n-o aud si nu raspund! Daca vreau eu ceva... pot sa spun si de 100 de ori ca vreau... pana se plictiseste mami si zice ca imi da sa tac. Nu prea tine, e adevarat. Dar eu tot incerc! De exemplu intreb de doua - sase - noua ori pe zi:"Am voie pentu tlabeta?"Mami zice ca nu, ca nu e vineri. Da' ce stiu eu cand e vineri??? Mai face si exceptii mami... ca eu sunt irezistibila. Iar pe tati il pacalesc si mai usor... desi dup-aia, dupa ce iese cum vreau eu, tot il parasc la mami. Dar amandoi ma mai lasa si sa ma culc tarziu seara si in patul lor mare, ma lasa si la mai multe desene, imi dau si multa inghetata... De ce sa nu profit si sa nu ii fac sa se simta vinovati ca trebuie sa ii impart cu Katerina???

Aseara am cazut si mi-am facut 2 julituri - una bucata pe genunchi. Si am plans... si daca tot am plans, azi mai profit si eu de ele. Pai stiti cat costa o julitura??? Hm! Cam cat o inghetata sau un desen in plus sau caratul in brate din patul meu pana la parter sau o jucarie noua. Si, daca tot am 2 julituri serioase, poate le obtin pe toate. Pai cantariti si voi:


Asta e fata mea de inger si cu ea pot sa fac multe. Chiar daca am doar 3 ani si jumatate... credeti ca imi rezista mie cineva???



Va pup, pa-pa! De-abia de acum inainte incepeti sa auziti de mine!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu