duminică, 4 august 2013

Juma' de an!

Daca Ari a facut 3 ani si jumatate, inseamna ca eu am facut doar jumatate din unul. Pare putin... dar e asa mult!!! Pai am invatat o gramada!

Cel mai bine le stiu pe mami si pe Ari. Ca stau cu ele acasa toata ziua. Ari ma cam sufoca. Vine mereu in pat peste mine, ma trage de manute si de picioruse. Iar eu clipesc des si incerc sa rezist... ca stiu ca nu am scapare. Mami incearca sa ma mai apere de ea. Dar o vad ca se amuza... pentru ca Ari nu e fata rea. Si atunci ma amuz si eu. Nu imi place de Ari ca nu prea ma lasa sa dorm ziua. In rest... imi da jucarii de la ea, imi canta... ba chiar incearca sa imi dea ea sa mananc. Noroc ca mami nu o lasa! Apropos, pe mancare nu ne certam. Mie imi spun Mancacila... ce-o fi insemnand si asta! Iar lui Ari Fitzoasa. Or fi amandoua de bine??? Oricum, n-am inteles cum de ei nu ii plac dovleceii si fasolica verde si morcoveii (asta imi zice mami ca imi da). Eu mananc cam tot ce mi se intinde... De fapt bag tot ce prind in guritza. Nu asa se face??? Laptele e cel mai bun, e adevarat. Si am auzit ca si Ari cere de multe ori. O fi mai bun ca berea?? De-aia mai bea tati... dar nu mi-a dat sa gust. I-am cerut intr-o zi... dar cred ca s-a facut ca nu ma aude... s-o bea el pe toata. Asta inseamna ca e buna cred!

Am doua distractii mari. Una e la baie in caditza. Imi place balaceala si nu imi e frica nici de dus. A doua... Hi-hi!! Ma uit la Ari cand sta pe olita. E asa caraghioasa! As sta si eu... dar mami imi pune tot chilotei din aia de hartie. Am vazut eu cum si am inceput sa ii cam desfac. Pai ce, sint cam scortosi. Eu vreau sa fac tot ca Ari. Ari poate multe... si-a promis ca ma invata si pe mine. Zau!

Sunt inca stirba. Dar sunt simpatica. Si imi place sa rad. Da, da... chiar rad, nu doar zambesc. Si rad pentru ca la mine acasa e veselie... Pai Ari face prostioare si eu ma amuz... si ea si-o ia!! :)) Si facem o echipa buna, nu?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu