marți, 16 octombrie 2012

Pe fuga...

Mi s-a spus de cateva ori ca, de cand cu sarcina asta, am devenit mai rea. :) Ceea ce se poate sa fie adevarat. Sau sunt mai sincera, mai directa, mai fara rabdare… mai din topor, pe romaneste! Am mai zis astea? Si asta se poate…Ideea e ca motive de stres si de enervare se gasesc din plin in fiecare zi. Uneori se pot prevedea de la 5 poste, alteori apar de la oameni la care nici nu te-ai gandi. Si fiecare le gestioneaza dupa toane si posibilitati de moment.

Nu ma stresez sa imi caut justificari. Chiar sunt ok cu ceea ce simt si imi asum ceea ce spun sau fac. Dar e adevarat ca uneori, sub impulsul momentului, nu ma exprim suficient de clar sau exagerez… si atunci imi ranesc oamenii cei mai apropiati si mai dragi. Ca deh… ei sunt mereu la indemana.

Asa ca… imi cam cer scuze! Pentru ca uneori sunt prea chitibusara si gasesc nod in papura la orice, pentru ca las impresia ca nu apreciez eforturi sau sacrificii, pentru ca nu spun clar ca inteleg si alte puncte de vedere, pentru ca sunt dura si lipsita de tact sau pentru ca mai iau lucrurile si doar in alb sau negru, fara drept de apel. Si il vizez in primul rand pe sotul meu drag, care indura deja destule de la 2 feminine in casa… Si nu stiu pe unde o sa scoata camasa si cu a 3-a! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu