vineri, 3 august 2012

Great family week-end!

Nu este prima oara si cu siguranta nu va fi nici ultima cand o sa vorbesc despre frumoasa mea familie. Nu ca-s ai mei, dar sunt oameni tare buni si frumosi si merita sa li se spuna acest lucru in gura mare :) .
Ai mei au o traditie pe care am preluat-o si eu, intai inconstient, apoi mi-am dat seama ca de fapt actionam intr-un anume fel pentru ca asa invatasem, tacit, de la ei (si tare-s mandra de asta). 
Traditia presupune ca fiecare aniversare a casatoriei lor sa ii gaseasca sarbatorind intr-un loc frumos si niciodata acasa. 
Cum evenimentul a avut loc intr-o zi de vara, de multe ori aceasta sarbatorire coincide cu concediul, deci la fix. Alteori, daca nu se intampla asa, trebuie sa te mai folosesti si de tertipuri si subterfugii ca sa faci ca evenimentul sa nu treaca neobservat. Asa a fost si anul acesta, cand toti (cum sa lipseasca martie din post = noi?) am complotat sa ii facem mamei o surpriza! A aflat pe ultima suta de metri ca isi vor sarbatori ziua undeva mai departe de casa, dar atat. Destinatia exacta si faptul ca noi, copiii, vom fi acolo au fost cireasa de pe tort! Si ce surpriza mai mare poti primi dupa 35 de ani de casatorie daca nu cea de a avea familia si prietenii apropiati in jurul tau? 
Locatia, un han din Danes, pe langa Sighisoara, Romania. 
Si ne-am distrat, am sarbatorit, am respirat aerul curat, am jucat badminton, am mangaiat animalele de la han, am facut jogging si unii, mai viteji :D , au si calarit! 
Si pentru ca la Sighisoara era Festivalul medieval am dat o fuga si acolo ca sa schimbam peisajul. La intoarcere, drumul spre casa l-am facut pe Transfagarasan, o alta premiera pentru noi doi cel putin si o incantare vizuala greu de descris. 
Evident asteptam urmatoarea iesire, cu ocazie sau fara! Pana atunci iata si dovezile:




















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu