luni, 18 mai 2009

Fara numar

Intotdeauna mi-am dorit sa cresc mare. 16 parea prima etapa importanta din ”cariera” mea de om.
Nu ma intreba cand au trecut 13 ani de la acel eveniment, dar au trecut. Nu cred in numerologie, dar cred in lucrurile care ne marcheaza existenta.
In tot acest timp m-am bucurat de multe realizari si sunt numere care au dobandit semnificatii deosebite:

7 - l-am cunoscut pe Flor al meu, numarul primului meu apartament, numarul meu norocos
18 - majoratul, libertate, independenta, capacitate deplina de exercitiu
10 – Mama, Dana, porunci, nota preferata
5 - Tata, eu, tata
23 - am terminat facultatea, primul job, primele lacrimi din cauza jobului, multe kilograme slabite
13 – pentru unii ghinion, pentru Flor e numarul norocos
2 – papusi Momiji, buburuze de 18 k
40 – de zile pana la Inaltare
29 – varsta mea, desi am convingerea ca cineva mi-a gresit actele
24 – examenul de intrare in Barou, ajunul Craciunului sarbatoarea mea favorita
25 – examenul de definitivare in profesie
90-60-90 – idealul feminin
30082008 – GriBo

Fara numar – bucurii, prieteni, sentimente frumoase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu