duminică, 10 august 2014

Evoluam

Inca ma mai distrez cu pociri haioase. Racul este "crac", printesele au inele cu "ghiamante", "hihopotamul" nu ne sperie, jucaria care "zgrandane" e de bebelus, cu bentita pe frunte sunt "ghindianca", iar pestii care "mureaza" nu ne mai sint de folos. Habar n-am daca ar trebui sa o corectez... dar nu o prea fac. Ma amuza. E delicioasa!!

Mai mult insa savurez discutiile serioase pe care le purtam. De obicei in masina. Si avem destul timp in masina!! De exemplu:
"Ai fost cu mamaie in parc?"
"Doar azi."
"Doar cu mamaie?"
"Si cu Kitty!"
"Ati mers pe jos?"
"Si in carut si pe jos. Eram amandoua in carut si cantam, si cantam si eram cumintele. Si dintr-o data Kitty a scapat biscuitul si piiiiis, a sarit surubul. Si ne-am dat jos si am venit cu el rupt."
"Ati venit pe jos."
"Pai da. Si am ajuns si tataie era somnoros. Si n-a vrut sa il verifice sa vada daca se repara surubul."
"Si acum e stricat?"
"Ma tem ca da!"
"Pai sa il luam sa il reparam."
"Am glumiiiiit. L-a reparat! Dar sa stii ca mamaie a zis sa il las in strada sa vina o masina mare sa il calce. Si noi sa luam altul!"
"Nu cred asa ceva!!" (Varianta mamei: i-am zis ca poate sa impinga carutul pe langa trotuar prin Politehnica si, daca zic "stop", sa lase carutul si sa fuga pe trotuar pentru ca inseamna ca vine masina. Ea a zis ca trebuie sa traga si carutul ca ne mai trebuie. Eu i-am zis sa il lase ca alt carut putem cumpara.)

"Mamaie, ce facem sa rezolvam o problema? Cum sa nu mai fie tataie nervos, si tati sa nu mai bea Pepsi si sa nu mai fumeaza??"

"Kitty, nu fii indivioasa!!"
"Dar tu stii ce inseamna invidioasa?"
"Ca nu e buna!"
"Inseamna sa vrea sa fie si ea ca tine. Eu, de exemplu, sint invidioasa pe tati ca el e curajos si eu nu. Si tu esti invidioasa pe Kitty ca e mica si rasfatata. Si vrei si tu,nu?"
"Nu, mami! Eu intotdeauna mi-am dorit sa fiu mare! Si mai am putin si sint mare, stai linistita!"

Mie deja mi se pare prea mare!!! ;((

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu