duminică, 7 aprilie 2013

Prima mea brosa handmade

Ca sa ne intelegem de la inceput, mie nu imi place sa cos :) ! Si cum, cui pe cui se scoate (era sa zic "coase"), precum si datorita faptului ca m-am decis ca e momentul sa invat ceva nou, plus ca sunt innebunita dupa accesorii, am luat taurul de coarne si mi-am comandat fetru, ate, ace de cusut, foarfeca, pistol de lipit, dar si nasturi simpatici si ace de siguranta pentru brose. Mi s-a parut ceva foarte natural sa incep cu acest tip de accesoriu, eu am o adevarata colectie de brose si evident niciodata nu mi se par suficiente (cred ca acelasi lucru l-as putea spune si despre esarfe, cercei si coliere de cele mai multe ori cu valoare sentimentala si de mare efect chiar daca nu se masoara in carate).
Aceasta prima brosa este departe de a fi perfecta (deja mi-am facut autocritica), dar pentru mine este primul semn ca pot sa fac cu drag ceva ce de principiu nu imi placea. Am trisat putin ca sa capat curaj si am folosit forme pre-taiate de fetru pe care le-am cusut laolalta tinute fiind de un nasture. Am atasat un ac de siguranta special si gata!
Marturisesc ca m-am distrat si acum imi pun creativitatea la incercare gandindu-ma deja la noi modele!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu