luni, 2 august 2010

Maestrul Radu BELIGAN

Aseara am primit o adevarata lectie de viata.
Am fost la spectacolul Egoistul cu domnul Radu Beligan in rolul principal.
Artistul a fost insa mai presus de piesa si ne-a demonstrat ca viata este cel mai frumos dar pe care il primim si ca trebuie sa ne bucuram de ea pana in ultima clipa.
Ma gandeam in acest context cat de puerila pare tragedia schimbarii prefixului de la 2 la 3 sau faptul ca inca un rid isi face locul pe fata.
Probabil domnul Beligan are marea sansa ca scena si spectatorii sa functioneze ca o licoare magica avand efectul tineretii vesnice. Ce n-am da si noi, muritorii de rand, sa beneficiem de acest tertip al sortii.
Probabil ca la niciun alt spectacol nu am aplaudat cu atata entuziasm, cu un ropot nebun care transmitea o adanca admiratie pentru dovada incontestabila ca viata nu este altceva decat un exercitiu de vointa.
Vitalitate, gingasie, talent si dorinta de viata. Acesta este mesajul pe care l-am primit aseara si care m-a facut sa concluzionez ca nimic nu trebuie sa stea in calea fericirii tale, nici macar varsta pe care desi corpul o resimte, sufletul nu o recunoaste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu