marți, 24 decembrie 2013

Si inca mai avem...

"Nu vreau codita, vreau un pampier!"
"Ce vrei?"
"Mot din ala!!"

"Vezi ca dupa ce imi pui rochita trebuie sa imi pui si gres."
"Ce e gres-ul?"
"Adica ciorapi... lungi asa... ca astia." (avea de fapt pantaloni pe ea)

"Mamaie, lupul sta in Canada Georgianei, frata lu' tati!"

"Nuuu, Kitty! Nu la clabu, nu la clabu!!"
"La ce???"
"E, la cablu!"

"N-auzi, mami??? Esti surza??"

"Maine s-a distrat Katerina cu Toby, mami!"
"Cum s-a distrat?"
"Pai a lins... adica a vrut sa se joaca cu el."
"A lins?? Cine pe cine a lins?"
"Ei, Toby pe Katerina."

"Sa-mi aduca Mosu' un print!"
"E, lasa ca o sa vina intr-o zi unul pe un cal alb!"
"Bine, sau un cavarel."

"Mami, vrei cafea din ceietor?"
"Ce e ceietor-ul."
"Ala in care se face cafeaua!"

"Calu' ancigenteaza!"
"Adica??"
"Adica greseste linia."
"Accidenteaza?"
"Da. Si politia amendeaza."
"Politia?"
"Da... De la postul lui. Daca greseste calul..."

"Mami, trebuie sa facem repede curat ca ne vinovateste tati."

"Facem jonglii cu portocalele?"

"Eu iti dau imbicii si tu gasesti comoara!"
"Ce imi dai??"
"Imbicii! Ca la Mickey!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu