luni, 15 martie 2010

AMSTERDAM Reloaded

Fiecare calatorie in afara ma impresioneaza si ma marcheaza inevitabil in mod pozitiv. Ca sa nu uit nimic din ceea ce inseamna acest oras (pe langa sau reluand cele relatate in decembrie 2009), m-am gandit sa intocmesc o lista:

Florile, bulbii, florariile de pe strada, piata de flori;
Cei care vand bilete in tramvai, sunt scoliti, vorbesc engleza si sunt uneori foarte amuzanti;
Muzeul posetelor;
Restaurantul Rancho sau cum poti uita de restrictiile impuse de dieta de 6 saptamani - de neratat, am mancat cei mai buni creveti ever;
Batraneii cu flasneta de pe Kalverstraat;
Doamna de cel putin 80 de ani de la volanul unui Opel Corsa sau eu de ce oare nu conduc?
Terasele pline chiar si la 5 grade;
„Exibitionismul” lor sau „voaierismul” nostru;
Mirosul drogurilor usoare sau cum ti se intoarce instant stomacul pe dos;
Dulce de leche sau supremul deserturilor;
Plimbarea pe canale;
Senzatia de deja-vu datorita asemanarii arhitecturii caselor;
De 9 Straatjes;
Acasa la Rembrandt;
Muzee, muzee si iar muzee, oricine si orice are un muzeu;
Bicicletele, principalul mijloc de transport din Amsterdam;
Cameristele care nu iau bacsis;
Civilizatia, traficul linistit, oamenii calmi;
Etc, etc, etc.

Un comentariu:

  1. Foarte frumos Amsterdamul. Un prieten bun a fost in toamna si mi-a povestit multe despre oras, iar asta mi-a trezit si mie interesul. Este pe lista destinatiilor pentru viitoarele mele concedii.

    RăspundețiȘtergere